keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Ystävystelyä


Olen viettänyt kesäisen päivän hyvän ystäväni kera. Kummallista miten aika menee hänen seurassaan aina niin nopsakasti ja kaikkia asioita ei kerkiä koskaan kunnolla puimaan. Miten kaksi ihmistä voikin pitää sisällään niin paljon samankaltaisia elementtejä ja olla kuitenkin ihan erilaisia? Illalla vielä laineilla lipuessani mietin, kuinka tärkeitä ja harvinaisia piirteitä rehellisyys, aitous ja luotettavuus oikeastaan ovatkaan.




                           Tuntea joku,
                           jonka kanssa vallitsee yhteisymmärrys
                           välimatkoista tai lausumattomista
                           ajatuksista huolimatta
                           - se voi tehdä tästä maailmasta
                           puutarhan.

                           Johann Wolfgang Von Goethe


10 kommenttia :

  1. Jonkun kanssa sitä vain synkkaa, on sitä kemiaa. Eikä ole väliä vaikka olisi pitempikin aika kun viimeksi näkee toisen. Se on sitä elämän rikkautta.

    Ihana sanaväännös tuo sinun otsikkosi.

    VastaaPoista
  2. Rikkaus on jokaisella joku, jonka kanssa voi jakaa kaiken. Heitä tuskin kellään on montaa, mutta yksikin riittää :)

    VastaaPoista
  3. Kumma juttu, minä juuri eilen ajatelin asiaa kuinka onnekas olen kun minulla on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa tänä kesänäkin olen ollut tosi paljon yhteydessa, nähnyt ja kirjoitellu. Yhdelle soitellut ja lähettänyt kortteja ja kirjeitä, toiselle viestitellyt ja yhtä tavannut viikoittain. Joidenkin kanssa vaan on niin hyvä olla! Siitä saa kyllä olla kiitollinen!

    VastaaPoista
  4. Oikein ilosta torstaiaamua kammarista ! Kaunis postaus, jokseenkin samanaiheinen kuin viimmenen omani :)

    VastaaPoista
  5. Ystävyyden tärkein elementti on mun mielestä just se aitous. Ihana, että on sellaisia ihmisiä!

    VastaaPoista
  6. Kaunis postaus:)

    VastaaPoista
  7. Hyvän ystävän kanssa ei tarvitse miettiä, mistä seuraavaksi alkaisi puhumaan...eikä myöskään tule vaivautunut olo, vaikka oltaisiin hetki hiljaakin.:)

    Mukavaa alkavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  8. Ihana kattaus! Minulla on kans hyvä ystävä jonka kanssa ystävystyttiin joa ala-asteella. Ja nähdään n. kerran vuodessa harvemminkin niin ei kerkee millään jutella kaikkia. Ja juttu jatkuu seuraavalla kerralla.

    VastaaPoista
  9. Ihana kirjoitus, juuri samankaltaisissa aatoksissa olen ollut nyt lomalla, kun on tullut tavattua hyviä ystäviä pitkän tauon jälkeen. Olen heistä todella kiitollinen!

    VastaaPoista
  10. Ystävät ansaitsevat parasta. Olen melkein kateellinen sinun ystävillesi, jotka saavat nauttia tekemistäsi herkuista ja kauniista kattauksista. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...