maanantai 14. huhtikuuta 2014

Arcos puukuitulauta




Olen jo pitempään etsinyt täydellistä leikkuulautaa. Montaa sorttia on kokeiltu ja viimeksi ostin pari sellaista puista, mutta ei oikein toimi. Pesu hankalaa ja paksujen lautojen säilytyskään ei kunnolla luonaa. Muutama viikko sitten Chez Marius lähetti testattavaksi Arcos puukuitulaudan, johan ihastuin ensi käytöllä. Ehkei ihan täydellinen, mutta paras tähän mennessä. Ihan uusi tuote minulle, sillä en ole tätä missään ennen nähnyt. Materiaali kylläkin muistuttaa enemmän kiveä tai jotain muuta kuin puukuitua. Erittäin miellyttävä ja helppo pitää puhtaana. Veitsetkin pysyvät terässään. Kävin jo himoitsemassa vastaavaa hiukan isompaa Chez Mariuksen nettikaupassa täällä. Toisena värinä näytti olevan ruskea.  Tämä koko on siitä näpsäkkä, että sitä voi säilyttää keittiökaapistoon kuuluvan leikkuulaudan päällä. Mutta kyllä silti pitäisi olla vielä tuollainen iso. Ajattelin nimittäin tehdä siitä kakkutarjottimen. 



9 kommenttia :

  1. Mä oon meinannut tilata tuolta nettikaupasta juttuja, mutta aina on jäänyt jotenkin väliin. Ehkä nyt tulee kuitenkin tilattua.

    VastaaPoista
  2. Tästä leikkuulaudasta olen haaveillut. Muoviset kun ei kestä ja puiset hankala puhdistaa. Tämä olisi konepestävänä mutta silti kestävänä ihanteellinen. Viimeistään jouluksi hankin tällaisen miehelle lahjaksi. ;)

    VastaaPoista
  3. Tuollainen lauta on varmasti hyvä.
    Mukavaa Pääsiäisviikkoa sinulle.

    VastaaPoista
  4. Kunhan tilaan toisen isomman,muovilaidat lentää kaatikselle ja uusien tuojat ammutaan

    VastaaPoista
  5. Jep :) ja nyt olen pessyt lautaa koneessa ja käy näpsäkästi..

    VastaaPoista
  6. Σου εύχομαι αγαπητή μου φίλη ένα ευτυχισμένο Πάσχα!
    Πολλά φιλιά

    VastaaPoista
  7. Kyl ny rupes kiinnostaa. Toi iso ruskee olis hyvä riistankin käsittelyyn...

    VastaaPoista
  8. Pitäskös tuoda töihin näytille :).

    VastaaPoista
  9. Minä olen ostanut tuollaisen patamarista ja olen tosi tyytyväinen

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...